Tuesday, February 17, 2009

Muffinid


Ma pole just suur muffinite küpsetaja olnud. Peale tütre sündi olen aga neid aina tihedamini teinud. Mulle küpsetada väga meeldib aga tavaline kook pole laste jaoks ikka see, mis muffin. Igaühele oma väike isuäratav koogike. Mu lemmikud on igasugu marjadega muffinid kuid täna tegin banaani muffineid maapähklivõi lisandiga. Tõeliselt mõnusad tulid. Retsept nami-nami retseptikogust:

1 suurt purustatud banaani
Valmistamine:Sega kõik ained suures kausis ja klopi ühtlaseks tainaks. Jaota tainas muffinivormidesse ja küpseta 180kraadises ahjus 35 minutit.Lase restil jahtuda. Sõelu jahtunud muffinitele tuhksuhkrut.

3 comments:

Eva P. said...

Hea nimi :)

Pille said...

Ma selle nime osas mõtlen, et ilmselt see banaan ja maapähklivõi kuidagi viitavad sellele ahvipärdikule? Algselt olid need vist 'monkey muffins'.
Aga tore, et Sulle ja tütrele meeldivad!

Eiliki said...

Minu arust ka väga tabav nimi. Väga ilusat kuldpruuni värvi tulid ja pealt krõbedad!